Not known Factual Statements About کتاب صوتی رایگان فارسی

Wiki Article

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت، اثر دیگری از این نویسنده است.

سیاه‌چاله‌ها،‌ چه در میان افراد دانشگاهی و چه در میان افراد عادی احتمالاً هیجان‌انگیزترین و غریب‌ترین موضوع علمی است. خانم بارتوزیاک در این اثر خود کوشیده است که با زبانی ساده و مناسب این پدیده‌ی کیهانی را توضیح دهد. او از تشریح نظریه‌ی علمی‌ای که پیش‌بینی وجود سیاه‌چاله از آن برآمده، آغاز کرده یعنی نسبیت اینشتین را برای خوانندگان توضیح داده است. سپس به عمق ماجرا شیرجه زده و عجایب و نقاط شگفت این موضوع را روشن کرده است.

هفتادهزار سال پیش، « انسان خردمند » موجودی کم‌اهمیت بود که بیش از جاندارن دیگر، تاثیری بر محیط نداشت. او می‌کوشید تنها حیات خود را در میان موجودات دیگر حفظ کند؛ اما براثر تحولات زیستی و تغییرات تطبیقی دیگر با محیط مانند کشف آتش، کار گروهی، ساختن ابزار و… به رأس هرم جانداران صعود کرد.

برچسب‌ها: داستان صوتی، کتاب گویا، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3، داستان صوتی کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی

نویسنده در این کتاب سیر تحول زیستی و فکری انسان click here را به چهار بخش تقسیم می‌کند: انقلاب شناختی که انسان خودش و پیرامونش را شناخت. انقلاب کشاورزی که بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد رخ داد و انسان را یکجانشین کرد. بخش سوم در مورد وحدت بشر است، که نشان می‌دهد چطور به تدریج سازمان‌های سیاسی تحکیم یافتند و به سمت یک امپراتوری جهانی حرکت کردند.

شاید در این دوره ای که دوری از اخبار به همه توصیه می شود حرف های دارن هاردی زیاد تازه نباشد. رولف دوبلی در هنر خوب زندگی کردن و دیگر اخبار نخوانید از دردسرهای گوش دادن به اخبار گفته است.

رمز عبور: مرا به خاطر داشته باش رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

خیلی خوب بود انسان را به تامل وادار میکندوشکر برای انچه دارد

کتاب صوتی را می‌توان هنگام ورزش در پارک و موقع دویدن گوش داد.

سلام ببخشید ایا نسخه صوتی شما حلال یعنی با نشر هادی صحبتی شده؟

برخی از منابع این وب سایت نظیر مقالات علمی و کتاب هایی با موضوعات خاص ، به صورت غیر رایگان و در فروشگاه این وب سایت موجود است.

معرفی بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی

مجموعه داستان

ما باید به این حقیقت و باور برسیم که موفقیت عمدتا از طریق انجام پیوسته کارهای معمولی، غیر جذاب، غیر مهیج و بعضا نظم و ترتیب های سخت روزانه به دست می آیند.

Report this wiki page